Bronsepakke

Borger

En inngangspakke for de som ønsker å støtte festivalen og oppnå enkel synlighet.

Trondheim Middelalderfestival 2025 (13. – 14. september) tilbyr en unik mulighet for bedrifter å assosiere seg med historie, kultur og en engasjert publikumsgruppe. Ved å sponse festivalen bidrar dere til å opprettholde og utvikle et viktig kulturarrangement, samtidig som dere oppnår synlighet og positive assosiasjoner.

Sponsorpakkens innhold og støttebeløp er fleksibelt og diskuteres i hvert enkelt tilfelle.

Borger – Bronsepakke

Synlighet og merkevarebygging

  • Navn/logoplassering på festivalens nettside.
  • Nevnt på en generell sponsorside i programheftet.

Hospitality

  • Et lite antall gratis festivalpass.

Pris/Investering: Fra kr 1000,- eller en kombinasjon av midler og «in-kind» bidrag


Sølvpakke

Handelsmann

En god pakke for lokal forankring og synlighet mot festivalens publikum.

Trondheim Middelalderfestival 2025 (13. – 14. september) tilbyr en unik mulighet for bedrifter å assosiere seg med historie, kultur og en engasjert publikumsgruppe. Ved å sponse festivalen bidrar dere til å opprettholde og utvikle et viktig kulturarrangement, samtidig som dere oppnår synlighet og positive assosiasjoner.

Sponsorpakkens innhold og støttebeløp er fleksibelt og diskuteres i hvert enkelt tilfelle.

Handelsmann – Sølvpakke

Synlighet og merkevarebygging

  • Logoplassering på festivalens nettside, sosiale medier og i programhefte.
  • Nevnt som sponsor i generell omtale.
  • Mindre logoplassering på festivalområdet.

Hospitality

  • Et mindre antall gratis festivalpass.

Pris/Investering: Fra kr 10 000,- eller en kombinasjon av midler og «in-kind» bidrag


Gullpakke

Ridder

En pakke for sponsorer som ønsker god synlighet og assosiasjon med festivalen.

Trondheim Middelalderfestival 2025 (13. – 14. september) tilbyr en unik mulighet for bedrifter å assosiere seg med historie, kultur og en engasjert publikumsgruppe. Ved å sponse festivalen bidrar dere til å opprettholde og utvikle et viktig kulturarrangement, samtidig som dere oppnår synlighet og positive assosiasjoner.

Sponsorpakkens innhold og støttebeløp er fleksibelt og diskuteres i hvert enkelt tilfelle.

Ridder – Gullpakke

Synlighet og merkevarebygging

  • Fremtredende logoplassering på festivalmateriell (plakater, nettside, sosiale medier, programhefte).
  • Sponsor nevnt i utvalgt pressemeldinger.
  • Logoplassering på en av scenene eller et definert område.
  • Muntlig anerkjennelse fra scenen.

Engasjement

  • Mulighet for en mindre aktivitet på stand.

Hospitality

  • Et antall gratis festivalpass.
  • Invitasjon til spesielle arrangementer.

Pris/Investering

Fra kr 30 000,- eller en kombinasjon av midler og «in-kind» bidrag


Bli hovedsponsor

Konge

Dette er vår mest eksklusive pakke for en partner som ønsker maksimal synlighet og sterk tilknytning til festivalen.

Trondheim Middelalderfestival 2025 (13. – 14. september) tilbyr en unik mulighet for bedrifter å assosiere seg med historie, kultur og en engasjert publikumsgruppe. Ved å sponse festivalen bidrar dere til å opprettholde og utvikle et viktig kulturarrangement, samtidig som dere oppnår synlighet og positive assosiasjoner.

Sponsorpakkens innhold og støttebeløp er fleksibelt og diskuteres i hvert enkelt tilfelle.

Konge – Hovedsponsor

Synlighet og merkevarebygging

  • Prominent logoplassering på alt festivalmateriell (plakater, flyers, nettside, sosiale medier, programhefte).
  • Hovedsponsor nevnt i all pressemeldinger og medieomtale.
  • Mulighet for profilering med egen stand eller aktivitet på et sentralt område under festivalen.
  • Logoplassering på hovedscenen eller et annet fremtredende sted.
  • Hyppig muntlig anerkjennelse fra scenen under festivalen.
  • Eksklusiv tittel som «Presentert av [Sponsor]» der det passer.

Engasjement

  • Mulighet for å arrangere en konkurranse eller aktivitet for publikum i tråd med middelaldertemaet.
  • Tilgang til festivalens sosiale mediekanaler for felles markedsføring.

Hospitality

  • Et betydelig antall gratis festivalpass for ansatte/kunder.
  • Invitasjon til åpning og egen sponsormingling.

Pris/Investering: Fra kr 100 000,- eller en kombinasjon av midler og «in-kind» bidrag


Privacy Preference Center